Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Goed
Goed advies

Top
Lieve meiden, proffesioneel en gezellig

Prima
Alles goed

prima tandarts
prima tandarts. Ontvangst in de hal is wat onpersoonlijk. Via een paal aanmelden. Verder prima

prima verzorgd
Afspraak en afhandeling keurig op schema.

Aanmelden makkelijk
Blij en vriendelijk geholpen

Prima eerste ervaring met mijn nieuwe mondhygieniste Maaike.
Na

Prima tandarts
Vriendelijke tandarts, deskundig en neemt de tijd.

Was weer gezellig bij de dames tandarts en assistente.
Weer goed geholpen, nemen de tijd voor je. Leggen alles goed uit wat ze gaan doen. En er werd gel...
Lees meer
Prima geregeld
Goed en netjes behandeld

Vakkundig
Goede behandeling en duidelijke informatie

Prima geholpen
Vriendelijke en fijne controle

Heel fijn ,je voelt je op je gemak
Heel vriendelijk en attent,prima

prima
Ik heb heel lang bij een en dezelfde tandarts gezeten, deze ging weg en daarna diverse tandartsen...
Lees meer
Prima
Goed geholpen en een duidelijke uitleg ook zeer vriendelijk

Prima
Gebeld kin snel terecht met een afgebroken kies.

Professioneel en vriendelijk
Ik ben zeer tevreden.

Vlot geholpen
Kon na een bezoek aan de kaakchirurg snel terecht om iets te laten aanpassen

Prima!
Vlekkeloos, niet veranderen

Top
Ook al is het niet mijn hobby om naar de tandarts te gaan, toch worden we er heel fijn geholpen, ...
Lees meer
Klantvriendelijk, deskundig, duidelijk
Via e-mail benaderd. Snel kwam telefoontje voor daadwerkelijke afspraak. Ik kon snel terecht. Afs...
Lees meer
Totaal omgeslagen in positieve zin
Nieuw in de praktijk. Niet heel goed gevoel in begin door het contact maar nadat ik mijn eerste a...
Lees meer
Prima
Blij met Carmen